20-08-11, L Ö R D A G

Jag ahr hittat en ny favorithemsida! e.l.f's hemsida. My God! Varför har jag inte kollat där tidigare? Underbart smink, bra grejer, billiga grejer. Hittar ingenting om frakten mer än att det är gratis efter £30, (kan ju vara annorlunda när det skickas till Sverige). Men jisses! Där ska jag börja shoppa så snart jag får pengar. ;) Haha!

På dagens schema står:
  • Städa rummet
  • Övningsköra
Rummet ser ut som att det varit krig här. Kläder över allt, sängen är helt åt skogen (har sovit jättekonstigt de senaste nätterna), skrivbordet är en enda röra (igen), garderoben behövs göras i ordning. Ja, ni fattar... det ser för jävligt ut!

Och övningskörningen då - innan jag har fått det förbannade platskortet så måste jag övningsköra så mycket jag kan och orkar. Behöver det verkligen! Så det är bara att köra, köra och köra ännu mer! Sedan får vi se hur mycket av dagen som är över.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0