19-08-11, F R E D A G

Nu har jag varit med min älskade i tre dagar. Det känns som att det var evigheter sedan vi faktiskt var med varanda så det behövdes! :) I alla fall för min del. ;) När vi i morse (eller eftermiddags ska man nog säga) gick upp berättade svärmor var han skulle få av sina morföräldrar i födelsedagspresent - pengar till att köpa fiskegrejer för. Och när jag då skriver detta kanske ni kan tänka er vad jag skulle ge honom? Jo, pengar till fiskegrejer. Hehe.

Och den reaktionen jag fick. Inte ens en femåring på julafton hade sett gladare ut än vad Daniel såg ut när jag sa det. Så det var verkligen en bra present! Och ännu bättre blev det när jag sa att vi under en hel dag skulle åka ut och fiska, jag ska vara aktiv och inte klaga... jisses hur ska detta gå? ;) Nej men. Tar man med sig lite gott att äta och dricka så kommer det bli jättebra!

Men nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0