16-08-11, T I S D A G

Börjar nog bli sjuk tror jag. Efter gårdagens 4 timmar av sömn stendäckade jag när jag kom hem. Somnade vid 14-tiden, kan ni gissa vad klockan var när jag sedan vaknade? 11:00. Vilket var idag. Jag sov alltså i 21 timmar. Och nu känner jag mig helt utvilad, men det är någonting som ligger kvar i kroppen så det måste vara någon form av sjukdom. Efter morgondagens jobb ska jag ta det lugnt om jag inte behövs någon annanstans.

Ska strax iväg och jobba lite till. Blir bara en timme igår då gårdagens kund inte blev helt nöjd. Vet inte riktigt vad det var jag missade, men någonting som är värt att spendera en timme på i alla fall. Inget att klaga över, mer jobb till mig! ^^,

Men jag bara måste ha mitt körkort nu! Dit jag skulle igår (samma ställe som jag ska till idag) gick det inte att ta moppen till. Bra så, åka en halvtimme halvvägs dit och sedan inse att jag inte kommer längre än så. Damn! Tack och lov kunde pappa köra mig, vilket han ska idag med. Jag bara älskar min pappa! Men han kommer ju inte alltid finnas där för att köra mig. Dot... dot.. dot - Say What? Nej, min älskade pappa kommer inte alltid kunna köra mig, hur hemsk den tanken än må vara så måste jag klara mig själv till slut. Så jag behöver mitt körkort nu, jag behöver en billig bil som tar mig framåt nu, helst av allt hade jag behövt

Men nu ska jag titta på Mastercheaf Australia, sedan blir det jobb. Skriver lite sen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0