14-08-11, S Ö N D A G

Då börjar den här helgen gå mot sitt slut. Hade egentligen kunnat ägna mig mer åt att blogga än vad jag gjort, men gårdagen var en mentalt krävande dag så det fick bli mäzza, mäzza Sims istället. Så har jag fått lagt över alla mina grejer på en separat hårddisk, kommer att omformatera den snart nämligen. Den bara krånglar och krånglar just nu. Dessutom sk ajag passa på att skaffa mig Windows 7 till den här så får vi hoppas att det blir bättre!

Idag ska jag ta det lugnt! Mamma och pappa är i Lysekil och ser på när lillasyster spelar cup, så det är bara jag och lillebror här, alltså kommer det inte var mycket väsen här idag inte. Får se vad jag ska hitta på.

Kom på att jag glömde berätta det i fredags - jag är inte arbetslös längre! :D Eller inte helt i alla fall. Fick svar ganska med en gång om att jag fick jobbet, dock är det bara som timanställd just nu så jag vet inte hur mycket jag kommer att jobba. Men i morgon har jag mitt första egna uppdrag om jag inte fattat det helt fel. Najsigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0