12-08-11, F R E D A G

Första arbetsdagen avklarad! Det gick faktiskt väldigt bra tycker jag! :) Senast söndag får jag veta om jag får jobbet eller inte. Så önska mig lycka till ;)

Kvällen ska avrundas med en hemmagjord Cosmopolitan och film. Har inte bestämt mig för om jag ska se de två Sex and the City-filmerna eller de två sista Johan Falk. Det återstår att se helt enkelt.

Hade även varit mys om man fått ett spontanbesök av killen man älskar, men detta är också någonting som märks senare. Ett spontanbesök är ju inte precis någonting jag kan styra över. Hehe.

Nu ska jag... ta det lugnt! Det är megafint väder ute, men jag vet inte om jag orkar sitta ute i solen just nu, Kanske sätter mig senare i eftermiddag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0