11-08-11, T O R S D A G

Idag är ingen bra dag. Började dåligt och den lär inte fortsätta bra tyvärr. Så jag kommer befinna mig på mitt rum om ingen annan ringer och vill hitta på någonting!

Imorgon ska jag provjobba på det städföretaget. Ska faktiskt bli kul att se vad som händer där och så. Funkar det i morgon och jag klarar uppkörningen när jag har den så har jag antagligen ett jobb! Känns redigt bra faktiskt! Dock måste jag införskaffa mig bil ganska med en gång och hur jag ska ha råd med det - ja det är än så länge ett mysterium. Hehe... Hittade en VW Polo i bra skick och en billig peng på blocket igår, men när jag har den billiga pengen är det väldigt liten chans att den finns kvar. Hmm... Det finns inte mycket småbilar på blocket just nu asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0