01-08-11, M Å N D A G

Har inte blivit mycket uppdatering i helgen, men det har varit fullt upp! Fredag, stan med Tilda. Blev lite egna köp samt present till Fiia. Kvällen avslutades hyfsat tidigt hemma hos Daniel.

Lördag, party för hela slanten. God middag och förfest hemma hos Fiia, sedan utgång på Sticky.

Söndagen, baksmälla för hela slanten. Drack inte mycket, men det kändes dagen efter. Svärmor kom och hämtade oss tillsammans med det nya familjetillskottet. Lilleman! En tripp till Pizzerian för att hämta bakismaten (heeelt underbart!!), en fet kebabpizza med vitlöksås. Mumma!

Dagen har bestått av en resa till Arbetsförmedlingen, inskrivning (lissa?) på en annan vårdcentral, en promenad på 1,5 km och slappande, lekade och kelande med min lilla familj.

Just nu kollar jag på Halv åtta hos mig och väntar på att Daniel och jag ska till sjön och ta ett dopp. Ska bli skönt efter de ha varma dagarna. Här kommer min lilla prins och min drömprins.




Kommentarer
Postat av: Josefine

VARFÖR HAR NI SNOTT MIN KATT?! :(



:p

2011-08-09 @ 17:32:59
URL: http://josfinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0