Skönt med lite sol

Kan man vara på dåligt humör när det är såhär fint väder ute? Klart man kan, men just nu är det helt underbart! Har legat ute i solen och solat sedan förra blogginlägget. Började slipa på ena sängbordet men det blev ingen skillnad och pappa tror inte det blir bra om man målar det. Men skit samma! Det är gött väder - så gött att jag har shorts på mig, utomhus! Det händer sällan, men i solen är det typ 20° varmt så då kan man ha shorts. :P Hehe

Som jag nämnt tidigare blir det inte något Västervik för min del nästa vecka, tyvärr! Men det gör itne så jättemycket faktiskt, för min älskade fästman kommer hit istället! Det var en hel månad sen vi träffades sist och det har varit en lång månad. Men äntligen får jag hålla om honom, pussa på honom och vara allmänt klängig. ;)

Det firar vi med en bild tycker jag! ^^


Bara för att det är vår och jag har en så otroligt sexig pojkvän, som
förövrigt säger sig ha blivit mer biff sedan vi sågs, raawr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0