Hemma igen!

Usch, det var inte roligt att vara jag på centralen idag! Nej, nej! Fick ett ordentligt blodsockerfall så jag höll på att svimma. Usch, det var riktigt otäckt faktiskt. Hade någon reagerat om jag faktiskt svimmade av? Men som tur var låg pressbyrån inom 30 sekunders avstånd så det fick bli en chokladbit och en cola. Usch. Det var inte roligt! Men jag hämtade mig så fort jag fick i mig lite socker.

Nu sitter jag och ska örja på VFU- uppgiften - på riktigt! Haha! Fick aldrig fart på den förra veckan, men nu är det nya tag som gäller. Känner att jag fått lite mer kött på benen efter dagens seminarium, så nu ska jag bara få ihop cirka 3000 ord som är någonting att ha. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0