Done for tonight!

Nu är jag ta mig fan klar för ikväll (eller jag har varit det sedan en timme tillbaka)! Har lite småjusteringar kvar. Ska typ skriva vart en viss person skrev om en grej jag refererade till, men jag vet inte hur jag ska formulera det för det är taget ur en antalogi (tror jag man kan kalla det). Sedan ska jag nog skriva lite mer o hur man kan använda medierna i skolan, men det får bli morgondagens problem.

Imorgon förmiddag ska jag antaligen träffa Emma i Slottskogen, hon skulle ta lite bilder och så, så vi får hoppas på fint väder! :) Sedan ska jag försöka hinna med att se när lillasyster spelar handbollsmatch. Det är den nästsista för den här säsongen tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0