26-04-11, T I S D A G

VFU idag då. Känns oerhört löjligt att bara komma i två dagar, och det kommer kännas ännu löjligare vid ett senare tillfälle då vi ska sätta in två dagar till på våra lediga dagar - som aldrig är två dagar i rad... Men, men. Det finns säkert en bra anledning till varför det så löjligt lagts upp såhär.

Idag är dagen jag väntat på i så många år. Jag ska tatuera mig idag! :D Min första gadd! Hoppas verkligen inte jag blir sentimental under tiden jag gör den. Jag började till och med gråta igår när Daniel pratade med sin mormor. Har blivit otroligt lipig och känslig det senaste. Wierd...

Men nu måste jag bege mig till bussen så jag inte kommer för sent! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0