25-04-11, M Å N D A G

Vad konstigt det känns att skriva måndag "i slutet av helgen". Men men, det är väl så det är.

Nu har Daniel åkt. Det var jobbigare än förra veckan, nu vet jag inte när jag får träffa honom nästa gång. Någon gång blir det ju. Får väl se när jag kommer dit. Saknar honom redan! Men som vi kom fram till förut - vi har haft en otroligt mysig och underbar långhelg tillsammans.

Idag ahr det inte hänt speciellt mycket, har mest tagit det lugnt. Sitter just nu med en kall xide i handen inför tentaskrivandet. Ska försöka bli klar med tentan, eller vfu-uppgiften (låter inte lika blodigt) inatt. Har ju som sagt bara diskussionen kvar.

Nästa helg ska bli rolig! Ska åka till Stockholm (för första gången) tillsammans med lillasyster, hennes kompis och Fiia. Min lillasyster sålde Unicef-nålar och vann en resa till Stockholm och humorgalan. Hon var till och med med i tidningen. ;) Gissa om hon har en stolt syster, sedan att jag får åka med på priset är ju bara en bonus. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0