19-04-11, T I S D A G

Idag börjar min helg! ska bli skönt att även jag får lite påsklov! Först ska jag dock träffa min basgrupp och vi ska börja på (och förhoppningsvis avsluta) vårt grupparbete. Det skulle vara välrdigt skönt att få det avklarat, men vi får väl se! :)

Jag blev verkligen jätterädd förut! Den klockan jag har på datorn i gadgeten just nu är digital och visar sekunderna med. Men dum som jag är tänker jag inte på det, så förut när jag såg att klockan var "08:27" höll jag på att stressa ihjäl då jag knappt hunnit gör mig i ordning, kaffet var kvar i muggen, sängen var inte bäddad... ja ni vet - den vanliga morgonrutinen var långt ifrån klar. Men så tittade jag en extra gång och såg att klockan hade visat 08:03:27. Bra jobbat Anna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0