18-04-11, M Å N D A G

Vilken härlig måndag! Solen skiner, bebisen skriker och jag är på gott humör. Haha! Det är seriöst helt underbart väder - så underbart att jag valde att invida mina nya skor som jag köpte i fredags. Har för övrigt inte updaterat om mina nyinköp. :O

Det blev ett läppglans från H&M, ett guldaktikt. Har länge velat ha ett, men har inte blivit av att jag köpt, så hade de det på H&M. ^^

Nio par örhängen. Tre par bling-bling och sex par pärlor. Tre par av dessa var i "guld", Alltså inte äkta guld obviously och tre par som ser ut som vilka pärlor som helst. Också dessa på H&M.

Sist men inte minst ett par nya skor! :D Har suktat efter ett par nya skor sedan... dagen efter jag köpte ett par nya sist gång. xD Dessa på Din sko! Eftersom jag har så små fötter så kan jag ibland köpa skor från barnavdelningen, vilket det blev denna gång. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0