13-04-11, O N S D A G

Hahahaha! Jag blir så trött på mig själv alltså! I morse gick jag upp en halvtimme tidigare - för att slippa stressa. En kvar innan jag måste gå inser jag att jag varken sminkat mig, borstat tänderna eller ätit upp. Bra jobbat Anna! Så det var bara att släna i sig maten, på med sminket borsta tänderna och springa ut till cykeln. Väl vid cykeln när jag ska sätta på musiken på mobilen vad händer då? Jo, hörlurarna är konstiga så jag hör bara instrumenten och inte sången. Jippi! Springen tillbaka in till mamma och lånar ett par hörlurar av henne, springer ut och iväg. Två typiska saker händer.

1. Bussen är en kvar sen. Alltså - jag hade inte behövt slänga i/på mig allt och stressa till bussen.
2. När jag kommer hem och ska kolla närmare på hörlurarna ser jag att "noise  cancelling"- knappen är halvvägs, det var alltså det som gjorde att jag inte hörde någon sång.

Mycket bra jobbat! Haha!

Men tack och lov har inte det förändrat mitt humör för det! Jag är fortfarande jätteglad och inte så himla trött faktiskt. Vilket känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0