10-04-11, S Ö N D A G

Iiiiiiiih, fyra dagar kvar tills jag får träffa min älskade! Att tiden kan gå så långsamt när man väntar. Hehe, så är det bara 16 dagar kvar tills gadden. Helt toppen!

Jag tror verkligen jag fått sova ut den här helgen. Idag kunde jag vakna av klockan, så jag kom upp vid 11. Det är väldigt skönt att inte sova bort hela dagen.

Blev inget hårfärgande igår, mamma mådde inge vidare, både hon och mina syskon har åkt på magsjuka så det är väl bara att vänta på att jag får det... -.- Har inte tid att vara sjuk! Men kanske kan man få till färgen idag i alla fall, HoppasHoppasHoppas!

Håller just nu och för över en ljudbok på telefonen. Läste ju Guldkompassen till skolan. Det är ingen bok jag tänkt läsa förrän jag gjorde det till just skolan, men nu är jag helt fast. Boken var ju underbar! Så nu är jag innte på andra boken av triologin Den skarpa eggen, men för att jag ska kunna ha med mig boken när jag är ute och går tänkte jag lägga in den på telefonen så jag kan lyssna. :) Sedan ska jag lyssna/läsa den tredje boken, Bärnstenskikaren.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0