09-01-11, L Ö R D A G

Vad är det med mig egetnligen? Skulle upp klockan 11 idag för att jag har lite grejer jag måste fixa. Men kommer jag upp tror ni? Nej klart jag inte gör. Jag hörde inte ens klockan. Haha, jag i ett nötskal! Så nu har jag knappt varit uppe i en timme. Jisses alltså!

Men till dagens happenings! Ska fixa till mina sängbord lite. Är inte 100 på hur än, men jag vet att jag inte vill ha dem så som de är nu. Passar inte riktigt in i mitt rum, plus att det är fula märken på dem som inte vill bort. Fick dem nämligen av farmor och farfar för ett tag sedan. De skulle ändå eldat upp dem om jag inte tog dem. Hehe.

Sedan ska jag väl försöka få fixat min cykel, eller om jag tar det imorgon, det är någonting med mitt framhjul som gör att däcket alltid blir pafft efter typ två dagar. Fett störande!

Sis men inte minst ska det färgas hår! Både mitt och mammas. Färgade hennes för inte så länge sedan men av någon anledning så missade jag en stor fläck av hårbotten både i mitten och vid örat. Fattar inte hur det kan ha gått till eftersom hon har så kort hår. Jag har inte ens missat så mycket när jag färgat min systers hår när det var långt. Hum... Men så ska mitt hår färgas med. Så jag får bort utväxten. Ska bli så gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0