08-04-11, F R E D A G

Usch, hade jag inte vetat att jag haft mycket att göra hade jag haft dåligt samvete för mitt bristande bloggengagemang. Men veckan har bestått av plugg, oerhört mycket plugg. Men nu är det över, fram till måndag i alla fall. Hehe, och egentligen har jag grejer att göra i helgen med - läsa ett kapitel ur Språksociologi men det får vänta!

Har fått köpt mig en vårjacka. Är jättenöjd med den och den kostade bara 299 på cubus! Wonderbart! :D Fick ingen jättebra bild på när jag har på mig den eftersom jag inte har någon bra kamera med stativ och min spegel är inte jätterolig att ta helkroppsbilder i, så ni får se den både såhär och när den är på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0