03-04-11, S Ö N D A G

Tror verkligen att stressen från skolan  börjar sätta sina spår. Även om jag inte behöver prestera någonting så, så finns det alltid en stress som snabbt dyker upp när jag minst anar. Undra om det inte är så att jag har spänningshuvudvärk? Vaknar alltid med huvudvärk nu för tiden i alla fall. Och inatt somnade jag inte förrän typ halv 5 och mådde otroligt illa både då och nu när jag vaknat. Så jag var tyvärr tvungen att lämna återbud hos Emma.

Så idag får det bli lugnt! Ska som sagt bara fixa lite med det sista på tentan, sedan blir det lugna puckar fö rhela slanten. Funderar på om man kanske ska installera sims? Men vi får se. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0