01-04-11, F R E D A G

Första april. Önskar just nu att hela min omgivnig var ett skämt. Att de människor som befinner sig i min närhet länge och noggrant har planerat ihop detta för att sedan ikväll brista ut i ett "April, april, din dumma sill. Jag kan lura dig vart jag vill". Känner mig just nu lurad, väldigt lurad. Kommer inte att gå in mer på vad som gör att jag känner så. Men det bara är så.

Idag fyller min kära mamma år. Får itne avslöja hur mycket (detta med ålder allstå) men hon fyller i alla fall år. Så ikväll blir det resturang. Vet inte riktigt var vi ska äta, men det står mellan Bamboo och Kinesiska muren tror jag det heter. Jag vet vad jag hoppas på i alla fall.


Grattis älskade mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0