Sjuk och mindre fräsch

Som ni kanske förstod på det tidigare inlägget så är jag sjuk. Och det visade sig ännu tydligare på maratonjmpan förut. Visst ar det kallt redan innan, men som jag frös! Satt inne och sålde lite allt möjligt (Proteingrejer, vatten, bananer, nyckelband, vattenflaskor och necessärer, jag hade infraärme  på, och hur mycket kläder som helst men ändå frös jag. Men så strax efter lunchtiden var jag tvungen att åka hem. Väl hemma slocknar jag typ med en gång och sov i en timme.

Känner mig lite piggare nu i alla fall, har fått i mig lite mat (ungsstekt kycklingfilé med ris och limesås), men det blir ändå en lugn kväll i kväll. Mamma och pappa kommer inte vara hemma, så en popcornskål, pepsi (Blääää, men inget annat finns hemma) och en bra film i soffan ska nog göra susen! :) Och att ha pojkvännen hemma när man är sjuk gör det hela mycket myigare!

Kommentarer
Postat av: Ragnarkaja

Thank you for the informative website

2011-10-28 @ 07:46:31
URL: http://ragnarkaja.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0