Politik. . .

För att svara på förra kommentaren från Thomas - Det var inte frågan om han skulle dö eller inte, det var bara någonting som slog mig och att jag i så fall inte skulle våga göra den.  ^^


Politik... Smaka på ordet pol-i-tik. Precis som att en tik skulle ha olika poler. xD Nej skämt å sido.

Men det är i alla fall det ordet som är på folks läppar just nu. Är det bra eller dåligt att SD är inne i riksdagen? Vågar jag säga vad jag tycker om jag är folkpartist? Vågar jag säga vad jag tycker om jag är vänsterpartist?

Det var faktiskt en tjej som sa så på bussen idag "Jag är på en allmänplats och vet inte om jag vågar säga vad jag tycker här, kanske är det någon som blir arg". Man hör i skolan hur folk blir rent ut sagt arga när de pratar om vad som hänt nu under valet.

Och där håller jag med! Tänker inte säga vad jag tycker är fel förutom att jag tycker det är hemskt att SD är i riksdagen, men ändå. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0