Ny start, nytt kapitel, ny blogg

Från och med idag, 21 september 2010 ska saker och ting bli annorlunda! Har tidigare haft en blogg, lilaslingan.blogg.se, men jag tröttnade! Det enda jag gjorde där var att klaga och det sista skrev jag inte ens ett inlägg i veckan. Så nu blir det att börja om!

För er som inte kände till min tidigare blogg ska jag berätta lite om mig själv. Jag är en 19 årig tjej som just nu läser lärarprogrammet på Göteborgs universitet. Tanken är att jag ska bli gymnasielärare i svenska och historia. Vem vet, kanske jag lyckas!

Jag bor fortfarande hemma tillsammans med min mamma, pappa och mina yngre syskon. Och som det ser ut nu så lär jag bo hemma ett tag till. Jag har en pojkvän som bor en bit här ifrån, på andra sidan Sverige för att vara exakt. Men det fungerar alldeles utmärkt i alla fall!

Jag är inte riktigt säker på vad den här bloggen kommer att handla om, om det kommer att vara ett ställe som jag skriver av mig på, eller om det kommer handla om någonting speciellt. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0