*Host,host och lite harkel*

Har sedan ett par timmar tillbaka bänkat mig i soffan ute i vardagsrummet. Det känns som att jag blivit påkörd av ett tåg eller någonting i den stilen. Är helt slut och har inga planer för kvällen. Kan inte se på tv inne i rummet för att... jag vet inte. Men det betyder att jag inte kan se på någonting som går ikväll, om det är någonting bra ikväll.  Hehe

Måste vara hyfsat kry imorgon, eller egentligen väldigt kry, men i alla fall. Vi ska ha maratonjympa med Friskis och Svettis och jag kommer vara ute hela dagen. Kan ju alltid hoppas på att jag får vara med pojkvännen imorgonkväll, men det kan också vara så att han vill och måste plugga teori. Vifår se vad som händer helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0