Duktig Anna!

Idag har jag allt varit bra duktig! Har precis blivit klar med att ha städat mitt rum. Har inte gjort det jättegrundligt, men nu är det i alla fall lite ordning på skrivbordet till exempel. Vad som väntar nu är en varm och skön dusch! Känner att jag behöver slappna av lite, så bästa sättet är väl en dusch antar jag. Kanske även blir så att jag får sallskap i natt av min kära pojkvän, med det är inte helt säkert. Man kan ju hoppas i alla fall!

Nästa vecka börjar min VFU, är ganska nervös faktiskt. Jag och en tjej till ska hålla en egen lektion om slangord för två högstadieklassser. Ni kan ju bara tänka er hur det kommer gå. Förhoppningsvis är klasserna inte så elaka, men jag kommer ju ihåg hur mina klasser har behandlat lärarpraktikanter. Nu börjar jag ångra detta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0