30-09-10, T O R S D A G

Haha, liten parantes, den dagen jag skrev att jag skulle pausa tills att jag var på bättre humör ökade läsarna till dubbelt.

Och nu är jag på bättre humör, mår bättre, dags att ta nya tag! Sitter och läser Läroplanen för de frivilliga skolformerna Lpf 94 ska ha läst den och två andra till idag. Tar mig sakta med säker igenom dem.

Har klippt mig! Klippte upp det och tog bort det slitna. Där det är som kortast just nu tog hon ca 20 centimeter. Jag visste inte ens att jag hade så mycket hår! Nej men, När hon sa det kände jag mig lite paff. Dock har jag en riktig frisyr och allt det slitna är borta.

Ska bege mig till bussen om typ 10 minuter, så jag måste läsa lite till innan jag går! Och ja, jag ska få tummen ur att fixa designen! Ska nog försöka göra det i helgen. Vet bara inte riktigt hur jag vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0