28-09-10, T I S D A G

Ledig idag, vilket känns otroligt skönt! Även om det inte är jättejobbigt i skolan så är det väldigt skönt när man får en dag (nästan) mitt i veckan för att vila upp sig på. Vad ska man göra på sin lediga dag då?

Till att börja med ska jag få styr på kalufsen! Har ingen frisyr alls på det och det är jätteslitet, dags för nästa steg i min lilla förvandlingsprocess. Sedan ska jag nog försöka få lite stil på designen här, lovar ingneting, men den behövs göras om!

Vad jag sedan skulle behöva göra, eller innan jag fixar med designen, är att äta en stor frukost! Åt inte jättemycket igår så jag behöver mycket mat i dag. Samtidigt ska jag nog försöka ta mig igenom en av kursböckerna Att finna balanser av Lars-Åke Kernell. Ska dessutom på föreläsninge med honom imorgon inför VFU'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0