26-09-10, S Ö N D A G

Tyvärr är jag fortfarande kraslig. Det känns segt att vara det och jag känner mig som en zombie. Det värsta är att jag dessutom smittat ner pojkvännen. Visserligen sover han bredvid mig på egen risk, men i alla fall. Han ska ju kunna sova bredvid mig utan att bli sjuk tycker jag allt!

Sitter just nu tillsammans med honom och lillebror och kollar på anime, eller jag typ lyssnar och kollar lite medan de ser på det. Så samtidigt som de ser på det så sitter jag och skriver lite. Har skrivit 238 ord och jag sitter redan fast. That's a suckie one!

På tal om anime så har jag börjat se på Sailor Moon. För er födda på tidigt på 90-talet så kommer ni säkerligen ihåg när man gick upp och såg på denna Sailor-hjältinna på helgmånarna. Började se om den serien förra sommaren tror jag det var, eller om det var sommaren innan dess. Men slutade när jag var på avsnitt 138. Men nu ska jag se om hela serien på japanska dessutom. Så jag ska se alla 200 avsnitt, och de ska dessutom vara mer brutala än vad de är på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0