24-09-10, F R E D A G

To day it's Friday! Vad händer denna fredag? Har väl inga större planer egentligen. Men eftersom jag inte är i skolan just nu var en tanke att jag skulle plugga. Känner att jag har någonting på gång i kroppen och vill inte smitta ner alla andra.

Men plugg i alla fall! Hoppas på att jag orkar läsa lite av det jag ska ha läst tills på måndag och Så ska jag se dagens och gårdagens föreläsning. Hörde att gårdagens föreläsning inte var mycket att ha, men jag ska kolla för säkerhetens skull.

Någonstans där i mellan, eller lite senare i eftermiddag ska jag nog ta mig lite tid och spela Sims! Det var otroligt längesedan jag gjorde det ordentligt nu (utöver att jag gjorde det här om dagen) och känner att jag är sjukt sugen!

Kommentarer
Postat av: Hugolouise

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 17:21:57
URL: http://hugolouise.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0