22-09-10, O N S D A G

Idag började det bra, vaknade - helt utvilad klockan 9. Och detta trots att ajg inte behöver gå förrän 11, så varför? Jo, Idag ska jag äta en ordentlig frukost samtidigt som jag läser en artiken på nästan 20 sidor. Måste ju få lite gjort menar jag.

Vi ska till våra VFU-platser idag (VFU=VerksanhetsFörlagdUtbildning, alltså praktik). Ska bli intressant att se vart vi ska vara och så. Jag vet inte alls vart skolan ligger eller någonting sådant, men det ska nog gå bra!

Dagens happening är att min älskade pojkvän har sin halka idag. Jag vet att det kommer gå jättebra för honom, får bara hoppas att han inte kör ihjäl sig! Har det hänt att man kört ihjäl sig på haklan? Hmm. . . Hoppas inte det, då lär inte jag våga göra den. Tihihi...

Kommentarer
Postat av: thomas

haha man kan dö på halkan men gör han det är han den första

2010-09-22 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0