Well, well. . .

Sitter just nu hemma hos pojkvännen. Påpekade ju igår att jag kände för att bara komma bort och så vidare, jättelångt är det inte, men det är bättre än ingenting. Och nu innan jag vet hur nästa kurs är schema lagd så funderar jag på om man ska åka iväg veckan mellan jul och nyår för då vet jag att jag inte har någon schemalagd undervisning.

Fick sms från Fiia förut och det var utgång på kvällens schema, dock kände jag att det inte var någon bra idé nu. För det första har jag dåligt med pengar och för det andra börjar jag tidigt imorgon. Inte bra!

Men nu känns VFU'n bra faktiskt, och jag är mer positivt inställd på att lärare faktiskt är någonting jag vill. Har varit lite fundersam det senaste, då det varit väldigt luddigt och känt väldigt svårt. Men nu när man varit på VFU'n känns det bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0