Tankspridd

Jag är väldigt tankspridd i vanliga fall, tänker mycket och hela tiden på allt mellan himel och jord, gärna två eller tre saker samtidigt (Hur går det ihop?). Men idag har det varit hemskt, eller snarare eftermiddagen/kvällen har varit hemsk.

Har tänkt jättemycket. Det är egentligen ingenting jag kommer ihåg, det är bara massa tankar. Jag kommer inte ens ihåg vad jag tänkte för tio minuter sedan. Förut kom D hit (av anledningar som jag inte har rätt att berätta vidare), han ser på mig när det är någonting som bekymrar mig eller så. Och idag har det varit mycket sådana tankar, men så fort han frågar vad jag tänker på så försvinner det. Bara på en sekund så är det borta.

Vet inte vad det är och det började typ efter förra inlägget. Kanske redan innan det. Men i alla fall. Jag bara tänker och tänker. Men jag vet egentligen inte på vad. Hmm...?

En bild min bror gjort, det var ett tag sedan nu men ja.

Kommentarer
Postat av: Terjevanja

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 08:25:19
URL: http://terjevanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0