Lite kvällsprat

Sitter här nu, klockan är så mycket som 23:40 och jag är inte minsta trött. Kan detta bero på en långa tuppluren jag hade förut idag? Jag och D skulle se på film, och jag antar att jag såg de första 20 minutrarna sedan stensov jag. Inte bra, inte bra! Men jag har fått en del gjort... eller jah, det var en liten lögn. Jag har fått plockat på mitt rum (igen) och så har jag fått spelat massa! :D Helt wonderbart! Samtidigt som spelet har rullat så har jag även sett på Sailor Moon. har egentligen inte kommit speciellt långt, är just nu på avsnitt 85. Men ska se några till ikväll.

Imorgon börjar allvaret! har fått svar från min seminarieledare om att ämnet jag funderat på till exemenationeuppgiften funkar. Så imorgon ska jag bröja skriva! Är ganksa... nej jag är väldigt nervös för hur det kommer att gå. Speciellt med tanke på hur sågad uppsatsen blev som vi gjorde i projektarbetet. Usch! men det kommer nog gå bra, hoppas jag... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0