Läst, läst och läst!

Satt och lästa i tre timmar, eller ja, två timmar och 20 minuter. Hade 40 minuters paus samanlagt. Men vad jag har jobbat idag. Även om jag inte gjort det länge så fick jag gjort en del. Har hittat lite ställen jag kan referera till började lite smått på inledningen och ja. Jag har fått gjort en del! Lite surt att sitta och plugga på en lördag dock, men jag får det hellre avklarat så jag kan ta det lugnt senare i veckan.

Nu sitter jag och nördar mig framför sims. Lite tråkigt för min dotter har precis dött. Hon brann upp. Men får spela vidare med restan av familjen! :)

Kommentarer
Postat av: luffi

har precis blekt tänderna och nu svarar jag lite kommentarer du då? kram

2010-10-16 @ 21:50:07
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0