Jättesvacka!

Det var helt sanslöst! Blev så ledsen, besviken och arg förut va?! Kom ingenstans med arbetet över huvud taget. Hade gråten i halsen (tror jag fällde några tårar) och bara ville lägga mig. Det var inte roligt att börja idag. Men nu när jag suttit några timmar har jag änå fått lite gjort, inte mycket, men jag har börjat analysera vad jag hoppas är ur styrdokumentens perspektiv, och det känns som att jag kommer få ihop lite mer än ett halvt A4. Så ska det analyseras ur andr perspektiv med. Men det löser sig. Ska göra allt i min makt för att slippa sitta i helgen! Även om jag egentligen inte har någonting speciellt att göra så vill jag inte sitta med det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0