Humöret på toppen av botten

Trots att jag idag inte mår speciellt bra, varken mentalt eller fysiskt, så tycker jag allt att jag lyckas hålla humöret uppe. Hjärtat började pumpa ordentligt för en stund sedan, så nu nästan jag väntar på att jag ska svimma igen. Mamma tycker att jag ska göra en ordentlig undersökning, vilket pojkvännen också tycker. Så jag får göra mig tid att komma iväg till farbror doktor. Men jag måste ha D med mig (det blev tråkigt och jobbigt att bara skriva pojkvän i dess olika böjningar så nu blir det D också när jag pratar om honom), speciellt om de ska kolla mina blodvärden!

Sitter just nu och ser på Sailor Moon, vilket jag gjort i stort sätt hela dagen. Fick dock spelat sims och vilat lite med, men det har varit mest nördande hela dagen! Ikväll börjar de stora fredagsfinalerna i Idol. Tänkte att jag skulle se på det för att se om det är någonting att ha i år med. Om inte D kommer innan dess och inte vill se på det då vill säga.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hejhej :) ber om ursäkt om jag stör, men vill du ha en mer personligare bloggdesign?

kram

2010-10-08 @ 23:57:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0