Hum!

Idag var jag inte alls peppad på att åka och träna (hoppas det blir bättra imorgon), men jag åkte i alla fall dit. Jag åkte dit och var trevlig i alla fall! Men vad händer när vi är där? Jo, vi får inte ha jympan där - för i fredags blev det inbrott och vi får itne vara i hallen? Hallå, kunde ingen ha sagt det lite tidigare? Det hände i fredags, idag är det måndag. De hade i alla fall kunnat säga till idag. Men nejdå, vi ska ta oss dit i dagens tråkiga väder för att bara säga att det ine blir något. Idioter!

Tror vädret har mycket att göra med till dagens dåliga humör. Plus att dagens workshop inte var jättegivande egentligen. Eller jag vet inte. Kanske? Jag har ingen aning! Ska i alla fall skriva ner den omformulerade problemformuleringen medan jag kommer ihåg, sedan ska jag spela sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0