Home alone

Ser inte ut som att det blir någon pojkvän idag. Men, men inte är jag ledsen för det. Eller jo klart jag är det, men det är ju inte så att jag ligger här hemma och gråter liksom. Dessutom så vet jag ju att vi kommer att träffas någon annan dag ändå. :)

Så kvällen har bestått av massa Sailor Moon! *Surprise* Har kommit en bit längre, kollar just nu på avsnitt 37. För er som kommer ihåg avsnitten då är det en "utbildning" för prinsessor och med hjälp av denna ska The dark Kingom hitta Sailor Moons riktigt identitet.

Jag är en sdan nööööööörd!:D

Men jag vet att jag är älskad i alla fall. Det blev till och med en räkmacka nu ikväll. Känns som att det ar evigeter sedan jag åt det. Och faktum är att det var nog faktiskt det. Haha, men god var den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0