Grötig? Typ JA!

Det blev inte bara till frukosten jag fick gröt (risgrynsgröt), även mit huvud består just nu till 100% av gröt! Har suttit och skrivit i nästan sex timmar nu (skrev fem på fb, men insåg att jag började vid 10 och inte 11). Och vet ni vad det värsta är? Jo, jag har bara skrivit ett A4. Visst för vissa är det jättebra att fylla ett papper på sex timmar, men jag har aaldri, och då menar jag verkligen aldrig tagit så lång tid på mig att fylla ett papper med text.

Men så som mitt huvud känns just nu kommer jag inte kunna fortsätta mer ikväll. Så det blir sims en stund innan träningen idag. Så får jag börja på ny kula imorgon. Då måste jag börja på analysen, hur nu det ska gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0