Ge mig någonting SÖTT!!

Just nu är sötsuget på topp! Vill ha godis, glass, kakor chips... vad som helst hade varit gott jsut nu! Funderar på... jag vet inte. Det enda som är i mitt huvud just nu är sötsaker!! fast någonting annat som också hade varit gott är natcho-chips och chease-dipp. Mums! Dock har vi bara dippen hemma.

Kanske ska jag fjäska med far min om vi kan åka till ica och köpa mer gurka och gröddfil så kan man ha grönsaker och dipp. Dock skulle det inte vara så populärt hos D, men i alla fall. Haha!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

kladdkaka! Rikligt med kladd dessutom, det stillar hungern. I ett litet tag, sen vill man bara ha mer. :)

Ja, tell me about it. Håller på och skriver min uppsats nu. Kul. Försöker använda mig av allt från Platon till Marquis de Sade för att analysera en liten kort novell. Jag är snurrig i huvudet just nu:)

2010-10-24 @ 04:39:46
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0