Färgar håret

Sitter just nu och diskuterar med lillasyster om gymnasievalet samtidigt som jag har färg i håret för att få bort min utväxt. Jag känner så igen mig hos min syster - har inte en aning om vad hon vill göra med sitt liv. Jag vet knappt än om lärare verkligen är det jag vill göra. Men jag orkar inte ändra mig, precis så kände jag på gymnasiet också, visste inte om samhäll var något för mig, men jag fortsatte för jag inte orkade byta. Hehe, jag i ett nötskal!

Ska fortsätta läsa om en liten stund, jag har läst ett tidigare arbete där jag fick lite förståelse för hur jag skulle bygga upp uppsatsen. Och jag kanske vet hur jag ska skriva. Men är inte 100. Men det löser sig säkerligen!

Kommentarer
Postat av: luffi

jo tack här är det bra! gör du? idol? kram

2010-10-15 @ 21:05:00
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Josefine

Jag vet inte heller om lärare är det jag vill göra. Jag börjar ändra mig tror jag. Efter praktiken insåg jag att det nog inte är rätt för mig. Men vi får se, jag kanske bara är inne i en svacka i mitt liv eller någonting :P Hoppas det blev bra med utväxten.

2010-10-18 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0