Bakdag?

Vore det inte en perfekt dag för att baka? Det är grått och vått ute och allmänt geggigt. Så att baka cupcakes vore ju perfekt! Dock blir det nog inte så men i alla fall. Det vore underbart gott! När jag flyttar hemifrån kommer jag utnyttja köket så mycket jag bara kan. Laga det jag (och D såklart) vill äta, baka när jag vill och vad jag vill.

Är så sjukt sugen på att komma hemifrån, tror verkligen jag behöver det! Om så bara över en helg eller så liksom. Komma någonstans där inte alla mår dålgt, där inte alla är irriterade av olika anledningar. Bara komma bort! Inte själv, det vill jag inte. Men jah, bara sköta sig som man vill och känner. Göra det man känner för stunden.

Skrev på facebook att jag inte förstod varför jag inte kan vara glad (för det är jag all mer sällan nu känner jag), då svarade en gammal vän till familjen att det kan vara så att jag behöer flytta. Jag kan nog hålla med faktiskt. Hur skrämmande det än är att bli vuxen så måste jag. Och att flytta vore en bra start. Jag skulle nog faktisktklara det om jag verkligen försökte. Dock har jag inte ekonomi för det än. Så jag får se när det blir av. Ska få avklarat körkortet och den första gadden, sen ska jag börja spara till mitt framtida hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0