31-10-10, S Ö N D A G

Det har inte varit någon bra blogghelg. Som jag berättade i fredags så var jag tankspridd, detta fortsatte och pågick hela hegen. Jag tänker fortfarande massa, men nu vet jag vad jag tänker på. Mina föräldrar. Ska inte gå in exakt vad. mycket av det som händer just nu är lite väl privat. Men jag förstår mig inte på dem. Och nu vet jag inte om jag vill hem alls.

De har gjort ett val som jag inte alls vet vad jag ska tycka, eller jag tycker inte om det. Men jag vet inte hur jag ska reagera. Om jag ska hem och låtsas som ingenting eller om jag ska åka hem hämta mina grejer och vara någon annanstans. Ni kan ju självklart inte säga vad ni tycker med tanke på att ni inte vet vad det handlar om. Men i alla fall. Jag vet inte hur jag ska ta ställning för detta. Pågår detta för länge (kanske till och med är för sent) så kommer inte D komma hem till mig mer. Och hemma hos mig var ett av de få ställen han trivdes på...

Pallar inte med allt som händer runt omkring just nu. Vill bara att det ska bli som det en gång var (med D i mitt liv) och vi kunde vara en lycklig familj. Jag är inte lycklig hemma längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0