27-10-10, O N S D A G

Det skulle ha blivit ett blogginlägg till igår, men jag mådde inte alls bra efter att jag kom hem från skolan och jag ville inte låta det gå ut över er. Så därför bloggar jag idag istället! :D

När jag i förmiddags vaknade jag av att D klappade mig på kinden och pussade på mig. Helt underbart att vakna så! Han skulle iväg med mor sin och fixa med något moppe och lite annat. Jag har en del jag behöver göra idag, typ läsa uppsatser, skriva konstruktivoch positiv kritik om en uppsats, städa mitt rum, plocka mammas ögonbryn. så jag tänkte få en tidig start. Istället blev det att jag och mamma åkta och handlade. Hehe... Vilket också behövdes.

Nu ska jag sätta mig och skriva, sedan ska jag läsa lite. Om jag inte gör så att jag plockar bryn innan jag läser... Ja, ja. Det löser sig. Ska försöka få in ett inlägg till idag. Ska ju till Allum ikväll. Nanne Grönvall är där och ska signera skivor, så mamma ville dit. :)

Kommentarer
Postat av: Runarkaja

Good web with cool info. Thanks.

2010-12-26 @ 16:36:49
URL: http://runarkaja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0