26-10-10, T I S D A G

Ska, om så lite som tio minuter, bege mig till bussen för att dra vidare till skolan. Har ett seminarium idag och då ska vi jobba med vår gestaltningsuppgift. Vet inte om jag pratat om den tidigare, men det är lite dåligt med tid så jag berättar om den igen i så fall.

Vår uppsats skulle ju handla om en lärande situation, och detta ska också handla om en lärande situation. Dock ska vi på ett mer kreativ sätt gestalta det. Vår basgrupp ska göra en dockteater. Men eftersom jag var hemma den torsdagen efter VFU'n, så vet jag inte vad för lärande situation det ska handla om. Men det löser sig. Idag ska vi i alla fall skriva manus var tanken.

Men nu ska jag halsa resten av mitt te, borsta tnäderna och springa iväg till bussen. ^^ Får se om jag hinner med något blogginlägg i skolan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! allt bra med dig? Följ gärna med mina äventyr till bl.a Schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

2010-10-26 @ 11:27:11
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0