23-10-10, L Ö R D A G

Idag är det en väldigt regning dag, tur för mig som slipper gå ut! :P Haha. Det kommer bara bli lugnt idag. Ska skriva ut uppsatsen som är 100 % klar införgranskningen, sedan när D ska plugga ska jag spela lite oc ikväll blir det mys och bastu!

Är jättesöt sugen. Men jag bör inte köpa något godis då mina pengar är slut. Haha, tur att man får studieidraget på måndag! Men de pengarna ska sparas till bättre tiden! Nej men, snart är det ju jul, och då ska det handlas julklappar.

Vet antagligen vad jag ska ge lillebror och lillasyster. Är dock inte helt 100 på vad D ska få. Hade en idé om vad jag skulle ge honom tidigare, men jag är inte säker på om det är speciellt roligt att varken ge eller få. Vi får se helt enkelt. :) Fick just en annan idé så man kan koppla det till 1-årsdagen sedan. Mamma hittade grythandskar och handdukar på Lagerhouse hon ville ha, så kanske att hon får någonting sådan. Det är ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0