22-10-10, F R E D A G

Innan jag börjar skriva om mitt pluggande vill jag bara tacka för kommentarerna jag fick igår. Jättegulliga! Är inte van vid att få kommentarer alls. Haha, vare sig i den här bloggen eller den förra fick jag några kommentarer typ.  Men vad roligt att det är några som bryr sig! :)


Till dagen då! Har sista delen kvar. SKa skriva en diskussion av min analys. Och nu få jag börja ordskita på riktigt! Diskusionen bör inte ta speciellt lång tid tycker jag. Så idag ska jag belöna mig med ett avsnitt av One Tree Hill och Desperate Houswives (som jag missade i tisdags). Sedan ska jag väl spela lite också. Hihi, (A). Har verkligen kommit in i min sim som jag har nu så det är riktit roligt att spela. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0