20-10-10, O N S D A G

Det ska bara bli ett snabbt inlägg nu, för jag måste börja skriva! Har insett att om jag inte blir ordentligt klar nu, så kommer jag behöa sitta i helgen och det tänker jag inte gå med på! Så min plan idag - skriva två sidor analys och förhoppningsvis börja på diskussionen. Annars skriver jag ut analysen och sitter och skriver i morgon på bussen till och från stan. Kanske att jag sätter mig på något fik och tar en kaffe. Det ska jag ta mig fan testa!

Ska nämligen träffa basgruppen och diskutera gestaltningsuppgiften. Vi ska inte bara skriva om enlärande situation utan även gestalta en. Men det blir nog jättekul! Tänker inte avslöja innan jag är säker på vad vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0