18-10-10, M Å N D A G

Igår blev det inget bloggande, hade annat att göra. Typ stötta min pojkvän! Dessutom läste jag en del. Och trot' eller ej, men jag var faktiskt uppe vid 9 imorse och skulle läsa. Dock kom jag inte igång förrän 11:30, men i alla fall. Ska om fem minuter dra till bussen. De har lite olika workshops om akademiskt skrivande. Och jag kände att det kunde vara bra att gå på ett idag. Det handlar nämligen om hur man skriver en akademisk upsats, och det känns som att jag behöver det!

Det känns lite som att jag skriver väldigt osamanhängade just nu. Upplever ni det med? I så fall ber jag om ursäkt. Har en del att tänka på så det beror nog på det i så fall.

Idag åker Sofie till USA, kul för henne! Men det kommer definitivt bli tomt här. Året kommer nog gå fort! Snart är hon hemma igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0