16-10-10, L Ö R D A G

Det blev faktiskt riktit kul igår! Jag har inte berättat vad jag gjorde för vi hade överraskningsfest för en kompis som åker till USA på måndag och hon ska vara borta ett år. Det var som sagt riktigt kul. Och det bästa är att jag känner mig inte så farlig bakis idag. Kommer väl lite senare (det brukar det göra för mig), men nu känns det bra i alla fall!

Vad händer idag då? Inte en blekaste aning faktiskt! D pratade om att han skulle komma hit en stund innan han och familjen skulle på 50-årskalas. Men jag har inte hört någonting mer om det så jag vet inte. Troligen kommer jag bara ligga och lata mig idag. Kanske vara duktig att läsa lite kurslitteratur. Vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0